POST SCRIPTUM DO RAPORTU GOLDSTONE’A

POST SCRIPTUM DO RAPORTU GOLDSTONE’A*

Czyli techniki dyskredytacji; niewygodnych informacji.*

Chciałbym zwrócić uwagę na artykuł, który został opublikowany na portalu Racjonalista.Pl; im. DE VOLTAIREA Rzeczony artykuł jest autorstwa Pani Rhody Kadalie, w tłumaczeniu Pani Małgorzaty Koraszewskiej; Żony Pana Andrzeja Koraszewskiego – Współredagującego portal i autora wielu zawartych w nim artykułów. O autorce artykułu można przeczytać w stopce pod nim.

źródło: http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,7289

W zasadzie nie sam artykuł, który ewidentnie jest napisaną na zamówienie proizraelską propagandą, a komentarze pod nim, wprawiły mnie w stan “zdumienia”.

komentarze: http://www.racjonalista.pl/index.php/s,35/d,7289

Pozwolę sobie zacytować wszystkie, w tym moje, bez żadnych zmian od początku; do “niefortunnego” końca. Pozwolę sobie również, opatrzyć je swoją skromną analizą, która jak zaznaczam, jest całkowicie subiektywna (w nawiasach). Pozwolę sobie w końcu, jeśli wolno mi się powtórzyć – wyjaśnić, że do publikacji niniejszego tekstu, skłoniło mnie zastanowienie; jakie implikacje wywołuje w społeczeństwie – tenże portal.

Tak więc do rzeczy. Pierwszy Komentator napisał:

marcinbiotech – złe media 3 na 3                                                                     Media zawsze przedstawiały sprawy jednostronnie. Uważamy że powinny być one bezstronne i obiektywnie opisywać rzeczywistość, zapominając że tworzą je ludzie o ukształtowanych poglądach a redaktorzy gazet mogą wymusić pisanie pod publiczkę. O tym się, w naszym kraju, przekonaliśmy przy okazji Tragedii Smoleńskiej, gdzie każdy mógł zauważyć ich dewocję i zakłamania .                                                                                                      Autor: marcinbiotech Dodano:08-05-2010

(Rzeczowo i dobitnie. Aczkolwiek zawoalowana, krytyka tekstu – ze zwróceniem uwagi; na możliwą stronniczość artykułu)

saabway – ile i komu 1 na 7                                                                                   To przerażający przykład proizraelskiego dwójmyślenia. Totalna , posunięta poza granice przyzwoitości manipulacja. Brak szczegółowych danych co do nasilenia tzw. ucieczek Żydów z krajów arabskich w poszczególnych latach, w połączeniu z kłamstwami co do izraelskie polityki wobec Palestyny, unikanie zakończenia negocjacji pokojowych przez długie lata, cyniczne zagrabianie terenów palestyńskich, zbrojenia, łącznie z nuklearnymi, wbrew międzynarodowym ustaleniom…..  Stalin i Gomułka. Co ten artykuł robi na tym portalu im. Voltairea                                                  Autor: saabway Dodano: 08-05-2010

(Tu, w zasadzie; nie mam nic do dodania)

Malgorzata Koraszewska – @saabway 0 na 6                                                                   Szczegółowe dane na temat ucieczek i wygnania Żydów z krajów arabskich i muzułmańskich są łatwo dostępne i dobrze udokumentowane. Liczby podane przez autorkę zgadzają się z danymi, co do których zgadza sie większość historyków. Największe fale uchodźców żydowskich były w latach 1947/48, 1956, 1973/74 oraz po rewolucji islamskiej w Iranie w 1979 r. Zakończenia negocjacji pokojowych od samego początku odmawiała strona arabska, kiedy Żydzi uznali podział Palestyny na 2 państwa w 1947 r. zaś Arabowie rozpoczęli wojnę w nadziei ustanowienia jednego państwa – arabskiego. W ramach “ziemia za pokój” Izrael zawarł pokój z Egiptem i Jordanią. W 2000 r. uzgodnionego traktatu pokojowego(Camp David), na który zgodził się Izrael, nie podpisał Arafat. Ostatnią propozycję pokojową Olmerta, która praktycznie godziła się na wszystkie żądania Palestyńczyków, włącznie z częścią Jerozolimy, ale bez prawa powrotu, odrzucił Abbas.                                                                                                  Autor: Malgorzata Koraszewska Dodano: 08-05-2010

( …w zasadzie, też nie mam nic do dodania. Tylko ci “większościowi” historycy…)

radzio – Zenada 1 na 3                                                                                                                  Czy to jest portal hasbary? A może Opiszecie HOLOKAUST który fundują Palestyńczykom Izraelici?!                                                                                                           Autor: radzio Dodano: przedwczoraj

(w tym momencie, moja skromna osoba, zabrała głos w sprawie, dając poparcie pierwszym dwóm oratorom . Fakt, że odnosząc się do historii najnowszej; i nie zrobiłem tego jakoś najsubtelniej..)

Malgorzata Koraszewska – @radzia -1 na 3                                                                   Mieszkańcy Izraela to Izraelczycy, nie zaś Izraelici.                                                                     W 1946 roku liczba Palestyńczyków wynosiła około 1240 tysięcy. W 2009 roku liczba ta wynosiła około 12 milionów, z czego 4136 tys na Zachodnim Brzegu i w Gazie. Według źródeł palestyńskich w wyniku konfliktu z Izraelem w czasie od września 2000 do grudnia 2009 zginęło 6348 Palestyńczyków. Podczas II wojny światowej (1939-1945) zginęło około 6 milionów Żydów. W 9 lat niespełna 7 tysięcy zabitych (liczba prawdopodobnie zawyżona o zabitych w walkach wewnątrzpalestyńskich) – w 5 lat blisko 6 milionów zabitych. No to gdzie ten HOLOCAUST?                                                                                                           Autor: Malgorzata Koraszewska Dodano: przedwczoraj

(Ten konkretny komentarz, podniósł mi poziom adrenaliny. I to znacznie. Po pierwsze złośliwe i prowokujące przekręcenie, mojego “nicka” przez Panią Koraszewską, tłumaczkę kłopotliwego tekstu… jakoś się ta technika nazywa… Po drugie, ekwilibrystyczna żonglerka liczbami, o które to; od zawsze istnieje spór… Po trzecie w końcu – skrzętne pominięcie liczby zabitych Żydów z historii najnowszej, co natychmiast by uwidoczniło “zbrodniczą dysproporcję” poległych; po obu stronach. O rannych, kalekach, uwięzionych i ludziach z poważną traumą – przez dziesiątki lat – nie wspomnę.                                                                    A Izraelczycy jak dobrze pamiętam, są można powiedzieć; spadkobiercami Izraelitów. I jeśli już używać tak “modnego” słowa jak Holokaust; to spokojnie można pod to również podpiąć i rzeź Ormian, i Rwandę, i Bałkany, i Timor Wschodni, Indochiny, i,i,i,i…itp)

radzio – @ małgosia 1 na 3                                                                                                           Jest pani żenującym przykładem proizraelskiej zakłamanej propagandy. Poznałem już kilku “ichnych” przedstawicieli, i wiem że dyskusja z kimś takim nie jest możliwa. Śmieszna zabawa w “liczby”, którą tu pani stosuje, jak to @saabway stwierdził, jest przerażającym proizraelskim dwójmyśleniem. Nie wszyscy “zaopatrują” się w informacje, tylko ze źródeł które są “politycznie poprawne”, co i pani polecam. A skala Mordu na Palestyńczykach przez Izrael jest nieprzekładalna na “liczby” i nie można jej odnosić do warwar2. A jeśli już tak,to jest to HOLOKAUST, Który się dzieje dzisiaj!

palestyna.wordpress.com/   (Obiektywnie o problemie)

judeopolonia.wo(*)5/raport-goldstonea/#more-1051

Ps. To jest naprawdę żenujące, że ten artykuł się ukazał na tym portalu. Który szczyci się żekomo tym, że jest “obiektywny” i “podobno” “besstronny”- “racjonalistyczny”. Rzeczony artykuł jak i pani “komentarze” mało mają wspólnego z powyższymi określeniami. A jak Pani ładnie zauważyła “większość” tzw. “historyków” to nie “wszyscy” historycy.

errata; Proponuje skasować rzeczony artykuł razem z komentarzami, i pomyśleć co się publikuje.                                                                                                                                     Autor: radzio Dodano: przedwczoraj

(Jak widać, zdenerwowany tą hipokryzją i złośliwością, dałem lekko złośliwy odpór mojej rozmówczyni, do czego uważam – miałem pełne prawo. Tak samo jak Pani Koraszewska; miała prawo bronić swojej tezy. Przy okazji z wiadomych powodów “usadziłem” byka.., w swoim “świętym” oburzeniu, nie trafiając prz okazji – w klawisz “z”)

Koraszewski – @radzio -2 na 4                                                                                                 Szanowny Panie Radzio, Nie każdy tak jak Radzio pławi się w infantylności, więc per Małgosia to sobie Radzio może mówić raczej z kimś kogo Radzio zna. Jeśli idzie o meritum, to konflikt na Bliskim Wschodzie prezentowany jest w setkach książek i stanowiska są tu różne, ale zasadnicza różnica w interpretacji faktów przebiega miedzy tymi, którzy mają o tych faktach pojęcie, i tymi, którzy mają tylko opinie. Jeśli posiada Pan jakiekolwiek dowody na to, że w prezentowanych przez nas artykułach podajemy nieprawdziwe fakty, będziemy wdzięczni za wskazanie tych dowodów. Chwilowo nic nie wskazuje na posiadanie przez Pan jakiejkolwiek wiedzy historycznej, zaś dodatkowo do dyskusji zniechęca fakt, że nie udaje się Panu napisać jednego zdania bez rażących błędów. Zanim będzie Pan kontynuował swoje zarzuty o braku bezstronności (przez z), to proszę się najpierw nauczyć pisać, potem troszkę poczytać, potem nauczyć elementarnej kultury dyskutowania. (Kolejność można zmienić.) Dalsze nietaktowne wybryki pod adresem naszych autorów i tłumaczy, czy uczestników dyskusji nie będą tolerowane.                 Autor: Koraszewski Dodano przedwczoraj

(W tym oto miejscu, do dyskusji dołączył Pan Koraszewski, Mąż Pani Koraszewskiej, broniąc jak rozumiem – stanowiska swojej “połowicy”, podając następne “merytoryczne” fakty… Jak widać, te “fakty” to kompletny brak… czego? Merytoryki właśnie. W zamian za to – możemy obserwować żenujący popis chamstwa, i ogólnie szczeniacką pyskówkę połączoną z wadliwą stylistyką. Jednym słowem “kulturalna dysputa”. Należy w tym miejscu wyjaśnić, kim to jest – Imć Pan Koraszewski. Mianowicie, cytując za jego opisem własnym na portalu czytamy; “Były dziennikarz BBC i współpracownik paryskiej “Kultury”. W Racjonaliście odpowiedzialny za dział społeczno-polityczny i naukowy” (sic!), Przypomnę że jest zastępcą Redaktora Naczelnego Pana Mariusza Agnosiewicza, a strasząc mnie, swoim “brakiem tolerancji” co do moich grafomańskich wybryków – potwierdził niejako, że ma istotny wpływ na zawartość strony. Nie jestem przekonany, czy stojąc w ideologicznej opozycji, do komentujących artykuły na portalu RACJONALISTY, Pan Koraszewski zachował należytą w takim wypadku bezstronność. Nie było to “racjonalne”, w świetle byłych dokonań i ogółu kariery. Innymi słowy, to co pokazał Pan Koraszewski; to radosny słowotwórczo-literacki onanizm. Ale idźmy dalej..)

radzio – @Koraszewski 1 na 3                                                                                                          Z całym szacunkiem; Panie Andrzeju. Ale to co pan właśnie zrobił uważam za prostackie. Ma Pan rację w tym, że dyskusja nie ma sensu. Dziwi mnie to tym bardziej, że w większości wypadków, publikowane na tym portalu artykuły są wyważone i obiektywne. Zwłaszcza Pańskie. I od długiego czasu jestem ich fanem, jak i całego portalu.

Dowody co do rzeczonego tematu podałem wklejając linki. I bez trudu każdy zainteresowany tematem znajdzie ich więcej. Proszę mnie nie straszyć kasowaniem wypowiedzi, z powodów które pan wymienił. Jeśli użyłem nadmiaru ironii w stosunku do Pańskiej Żony przepraszam, ale to nie ja pierwszy, złośliwie przekręciłem czyjś “nick”. A na “infantylność” jak widać, mamy inne zdanie. Niniejszym przepraszam.

Jeszcze raz proponuję przemyśleć “dobór” artykułów, żeby nie wygłądało; że ostentacyjnie popieracie tylko jedną stronę “konfliktu”. Bo to nie jest “racjonalne”.                                                                                                                  Z poważaniem radzio                                                                                                                Autor: radzio Dodano: przedwczoraj

(Jak widać, z pełną pokorą – próbowałem zawrzeć pokój. Mało tego, przeprosiłem za ewentualną “obrazę uczuć religijnych”, licząc wciąż jeszcze, na jakąś “merytoryczną dyskusję. A Pan Redaktor na to…)

Koraszewski – linki -3 na 5                                                                                                Szanowny Radzio,Korzystanie z linków do Judeopolonii oraz Wolnej Palestyny jako źródeł wiarogodnejnformacji wystawia Panu takie samo świadectwo jak Pańska ortografia. Nb. obydwawskazane źródła powołują się przede wszystkim na osławiony Raport Goldstona. Raport ten był tak wszechstronnie skrytykowany, że jego obrońcy w końcu powoływali się głównie na to, że przecież na czele owej “komisji” stał prawnik z RPA żydowskiego pochodzenia. Faktycznie – ten prawnik to krwawy kat z czasów apartheidu, człowiek który wydał 28 wyroków śmierci na czarnych w sprawach, w których żaden biały nie zostałby skazany. Długo szukano odpowiedniego fachowca, który mógłby swoim pochodzeniem firmować ten”bezstronny” raport ku radości różnych Radziów, dowiadujących się tych rewelacji z strony internetowej “Judeopolonia”.          Autor: Koraszewski Dodano: przedwczoraj

(Widać, że choć trochę “sumienie” ruszyło… Chamstwo jednak nie znikło, ku mojemu zdziwieniu. Lecz co by być sprawiedliwym – pojawiła się merytoryka. Niezbyt udana jak widać poniżej, ale zawsze to coś… Jednak zwróciłbym baczną uwagę na powyższe określenia – “czarnych”, “biały”… o czym dalej..)

radzio – Linki 3 na 3                                                                                                               Linków Panie Andrzeju jest mnóstwo. Wystarczy się zainteresować tematem, czego się po Panu nie spodziewam. Jest ewidentnie widoczne dla każdego, czyje interesy pan reprezentuje. Rzeczony raport został “skrytykowany” tylko przez USA i kilka państw Europejskich. w tym śp. Lecha K. Czyli “wszechstronnie” to mocne słowo. Na czele misji stanął Richard Goldstone, sędzia południowoafrykański, były prokurator Międzynarodowych Trybunałów Karnych dla byłej Jugosławii i Rwandy. Nie jestem pewny czy aby Pańska interpretacja “kariery” rzeczonego, w świetle wyżej wymienionych faktów, była obiektywna. Wiem że dla biznesmenów z “przedsiębiorstwa holokaust”, każde publiczne negowanie “ich” “polityki” jest wielce niefortunne. Żeby było lepiej, to wielu normalnych Żydów zaczyna protestować przeciwko “faszystowskiej” polityce Izraela wobec Palestyny i w ogóle przeciwko ich polityce. (linki znajdzie Pan bez “trudu”) Uważa się pan za Człowieka światłego. a jak każdy zauważy czytając te wpisy, stosuje pan “ciekawe sztuczki” na poparcie swoich tez.

palestyna.wordp(*)m/2010/05/04/operacja-hasbara/

palestyna.wordp(*)6/zydzi-przeciwko-syjonizmowi/

judeopolonia.wo(*)h-oraz-w-grupach-dyskusyjnych/

Autor: radzio Dodano: przedwczoraj

radzio – Linki cd. 1 na 3                                                                                                             Informacje można szukać w różnych miejscach. Nazwa portalu, jak i tematyka którą się zajmuje, nie dyskredytuje informacji w nim zawartych. Zwłaszcza, że wszystkie są weryfikowalne. Nie inaczej jest z portalem Racjonalisty, choć “mohery” zagryzają paznokcie. Po tak światłym Człowieku jak Pan, spodziewałem się czegoś więcej niż “demagogii”, każdy czytelnik może ocenić jaką pan pokazał “klasę” w “polemice”. Niniejszym uważam ten “uczony” “dyskurs” za zakończony i życzę jeszcze wielu wspaniałych tekstów na portalu.

ps. niepoprawny ze mnie “grafoman” co? Pomylić się może każdy. Przyznaję, że przeważnie nie zwracam na pisownie specjalnej uwagi, a czasami robię to wręcz specjalnie, co jak widać w pańskich odpowiedziach, skutkuje… no właśnie; czym?                             Autor: radzio Dodano: przedwczoraj

(Bez żadnej “zbędnej” złośliwości, obaliłem jak uważam przedstawione mi argumenty. I rzeczywiście, w obliczu “zabiegów semantycznych” zastosowanych przez adwersarza, chciałem tą nierówną dyskusję zakończyć)

Urbita 3 na 3                                                                                                                                       Każdy wie, że Żydzi dostali Kanaan od Boga, więc wolno im wygnać Palestyńczyków do obozów uchodźców, otoczyć murem, budować osiedla na ich ziemi. Jeśli Palestyńczycy się z tym nie zgadzają, to tylko ich wina.                                                                                                                     Autor: Urbita Dodano: wczoraj

(Żartobliwie i z ironią, ale nie jakoś tam zaraz niepoprawnie)

Koraszewski – Każdy wie? -2 na 4                                                                                            Może nie każdy wie, że Izraelczycy nie zamknęli w obozach dla uchodźców ani jednego uciekiniera z Algierii, Egiptu, Etiopii, Iraku, Iranu, Jordanbii, Libanu, Syrii i paru innych państw, ktory uciekł do Izraela przed prześladowaniami. Izraelczycy nie zamknęli ani jednego Palestyńczyka w obozie dla uchodźców, zrobili to Arabowie, którzy pewni zwycięstw wywoływali wojny, a potem zamykali uciekających Palestytńczyków w obozach dla uchodźców. Proszę się, nie oszukiwać, że kieruje się Pani jakimś współczuciem dla Palestyńczyków. Proszę sobie uświadomić ilu Palestyńczyków zginęło z rąk innych Arabów i z rąk innych Palestyńczyków, proszę sobie uświadomić do jakiego stopnia Palestyńczycy są zakładnikami świata muzułmanskiego, bez prawa samodzielnego negocjowania pokoju z Izraelem. Proszę sobie uświadomić Izraelskich Arabów, którzy na propozycję życia w kraju rządzonym przez rodaków dostają dreszczy przerażenia. Proszę sobie wreszcie uświadomić o co chodzi z tym murem i co Pani rozumie przez “otoczyli”. Każdy wie, że nie wpuszczanie Palestyńczyków do Izraela bez kontroli czy to z Gazy czy z Zachodniego Brzegu jest “otoczeniem”.                                                                                                                             Autor: Koraszewski Dodano: wczoraj

(Tu – jak to wcześniej bywało, czepianie się szczegółów – ale ok. Kilka rzeczywistych faktów z historii, ale sama okupacja jest przedstawiona przez “pryzmat”; jak by to klasyk powiedział – “ciekawej optyki”)

Ziółkowski – Złe emocje 2 na 2                                                                                               Widzę że temat wzbudza wiele złych emocji ale nie dziwię się temu ; rozmawianie o relacjach Izraelsko – Palestyńskich to bardzo drażliwy temat. Znam osobiście kilkudziesięciu Palestyńczyków z pięcioma się przyjaźnię od wielu lat. Wśród moich znajomych są też Żydzi w podobnej proporcji choć z żadnym się nie przyjaźnię. O ich wzajemnych relacjach wiem naprawdę sporo ale … Nie będę tu roztrząsał treści samego artykułu bo jest to tekst którego by się nie powstydził sam Dr Joseph Paul Goebbels. Zaskoczyła mnie negatywnie, agresywna postawa pana Koraszewskiego – którego wcześniejsze wyważone teksty zawsze czytałem z wielką ciekawością. Smutne jest to że pan Andrzej podchodzi do sprawy emocjonalnie i reagując w ten sposób, próbuje zdyskredytować swojego rozmówcę. Ja też czasem “strzelę jakiegoś byka” ortograficznego i co z tego ? Można mi też niekiedy zarzucić brak kultury, bo jest ona bardzo subiektywna w ocenie. Można mnie próbować postraszyć tym czy owym – ale po co ? Nie na tym polega kulturalna i wyważona dyskusja. Mam nadzieję że do niej powrócimy.                                                                       Autor: Ziółkowski Dodano: wczoraj

(Bardzo wyważony i myślę że bezstronny komentarz, no może ten Goebbels…)

Koraszewski – uwagi o przyjaźni -2 na 4                                                                        Doskonale rozumiem tych Żydow, których Pan zna, też bym się z Panem nie zaprzyjaźnił. Nie rozumiem natomiast dlaczego w Polsce konflikt izraelsko-palestyński ma być tematem drażliwym. Nie widzę różnicy między tym konfliktem, a setkami innych konfliktów na świecie. Intryguje troszkę dlaczego panu Z. wezwanie czarnej działczki na rzecz praw człowieka z RPA do zauważenia, że konflikt izraelsko-palestyński jest złożony, kojarzy się z Goebbelsem, a sędzia z RPA, z historią zbrodniczych wyroków z czasów apartheidu, z krynicą rzetelnej wiedzy? Studiowane dokumentów historycznych to dla niego podejście emocjonalne, ploteczki i szemrane źródła w rodzaju judeopolonii.pl są znacznie ciekawsze. Dyskusja o dostrzeżonych nieścisłościach tzw. raportu Goldstone’a mogłaby być ciekawa, dyskusja o zróżnicowanych postawach Palestyńczyków byłaby fascynująca, odpieranie zdecydowanych poglądów polskich miłośników Hamasu (i Ahmadineżada) to mało frapujące. Fakt, że wyjątkowo często owi nadwiślańscy miłośnicy Hamasu nie radzą sobie z ortografią nie jest tak całkiem przypadkowy. Uczciwie mówiąc, Palestyńczycy zasługują na lepszych przyjaciół.                                                                                                                           Autor: Koraszewski Dodano: wczoraj

(Jak widzimy, to co zwykle,… Ale zwróciłbym szczególną uwagę na wyrażenie – “…wezwanie czarnej działaczki..”; użyte przez Pana Koraszewskiego. Dla mnie, jeśli miałbym o tej pani się wypowiadać choć nie śmiem, jeśli już – to jest ona “Afroamerykanką”. Ponieważ z RPA; bardziej prawidłowe stwierdzenie to “Afrykanerka”. Prawidłowo nie powinno się podkreślać tego w ogóle – bo “jaki jest koń, każdy widzi”. Tym bardziej, że u dołu artykułu jest zdjęcie rzeczonej, Czyżby zawoalowany rasizm?!)

radzio – Polecam 1 na 3                                                                                                       Każdemu zainteresowanemu tematem bliskiego wschodu, polecam poniższy tekst z blogu SpiritoLibero. Jak i cały ten portal, bo jest tam wiele artykułów zakotwiczonych w tym temacie. Są wyważone i w mojej ocenie obiektywne. Temat jest rzeką, dziesiątków lat niesprawiedliwości wynikających z bardzo wielu czynników. Osobiście drażni mnie skrzętne omijanie obiektywnych analiz w rzeczonym temacie, przez tzw. “media głównego nurtu” w imię tzw. “poprawności politycznej”. Potężne lobby proizraelskie stara się nie dopuścić, do “wycieku” jakichkolwiek negatywnych ocen Izraela, jednocześnie robiąc co się tylko da, i to nie przebierając w środkach; aby przedstawić “syjonizm” w jak najlepszym świetle. Czego przykładem jest omawiany tekst. Nic nie jest czarne ani białe… Ale jak to historia nie raz pokazała, spisują ją “zwycięzcy”. Polecam, aby szukać informacji, nie tylko w “telawizorni” i “gazecie wybiórczej”, “taniec z gwiazdami” i “plebania” to nie najbardziej obiektywny obraz rzeczywistości.

spiritolibero.blog.interia.pl/?id=1860838

ps. odpieranie zdecydowanych poglądów (polskich) miłośników hasbary     (i syjonistów), “to mało frapujące”                                                                                                                          Autor: radzio Dodano: wczoraj

(tu jakoś nie mogłem się powstrzymać i dodałem swoje trzy grosze. Miało być “telawiwzorni” – moje roztrzęsione palce nie dotarły..)

Ziółkowski 1 na 3                                                                                                                         Panie Koraszewski. Już wiem czemu tak zaciekle broni pan sprawy żydowskiej a wiedzy tej dostarczyła mi Wikipedia – oto cytat z pańskiej biografii “Od 1970 ze względów rodzinnych starał się o zezwolenie na zmianę obywatelstwa i wyjazd emigracyjny do Izraela”. I wszystko jasne ! Moi znajomi żydzi są bardziej otwarci na rozmowę i nigdy żaden z nich nie próbował nawet mnie obrazić – różnią się też tym od pana że oni na stałe mieszkają w Izraelu a pan jest tylko “żydem” korespondencyjnym. Nadal będę uważnie śledził pańskie artykuły ale rozmawiać już z panem nie chcę bo jest pan zbytnio zaangażowany ideologicznie i emocjonalnie w temat, co z kolei czyni pana niewiarygodnym. Pozdrawiam.                  Autor: Ziółkowski Dodano: wczoraj

(Po tym komentarzu zacząłem mieć mieszane uczucia. Nie był chyba złośliwy, poprostu fakt. Ale ten Żyd korespondencjny.. ubawiłem się do łez..)

RyszardW – Panie Andrzeju -2 na 4                                                          Przecież radzio to kolejny troll, radzę ignorować.  A Ziółkowski to kolejny “uczony w wikipedii”, który daje wiarę zapewne także “protokołom mędrców syjonu”. Ja też mogę wpisać w Wikipedii o Ziółkowskim, co mi się spodoba, bo to publiczna tablica ogłoszeń. Raczej olać.                                                                                             Autor: RyszardW Dodano: wczoraj

(pojawia się tu, jak to ładne sam powiedział – troll. Pomijając już sam fakt obraźliwego tonu, to z tym “uczonym w wikipedii” – pojechał po bandzie. A to z tego względu, że Pan Mariusz Agnosiewicz, właściciel portalu i zarazem jego Redaktor Naczelny, jest jednym z jej edytorów. Jakieś pytania?!. Ze źródeł  “zbliżonych do wiarygodności”, wielce jest też uprawdopodobnione, że wymienione “protokoły mędrców syjonu” powstały na zamówienie i pod redakcją jezuitów. Czyżby watykańska prowokacja? )

Koraszewski – @Ziółkowski -2 na 4                                                                                      Zapewniam Pana, że w niczym by mi nie przeszkadzało urodzenie się Żydem (tak jak mi nie przeszkadza, że urodziłem się Polakiem), ale i tym razem Pańskie poglądy (na temat mojego pochodzenia) są tylko konsekwencją braku zdolności zapoznawania się z faktami.                    Autor: Koraszewski Dodano: wczoraj

(Zostało tu pomylone, umyślnie jak mniemam, kilka istotnych rzeczy – co wyjaśniam niżej – tylko po to jak się zdaje, żeby się do czegoś podczepić. A na marginesie to ja – urodziłem się człowiekiem, poza tym, że urodziłem się w Polsce. Więc jestem Polakiem…)

radzio – Colloquium 2 na 2                                                                                                        Porównując nad wyraz “wysublimowane” wypowiedzi, z moimi “grafomańskimi wybrykami”, zastanawiam się, czy aby mój adwersarz jest li w rzeczywistości tym samym; o którym przeczytałem; w jego stopce redakcyjnej. Po “współpracowniku” Paryskiej Kultury, można by się spodziewać większej “kultury” wypowiedzi. Próba zdyskredytowania interlokutora, poprzez zwracanie uwagi na ortografię, to nazwijmy to po imieniu- “chamówa” i to absolutnie nie licująca, z kimkolwiek mieniącym się kulturalnym rozmówcą. Jest najzwyczajniej taniutką sztuczką. Ja, nie wytykam nikomu “rażących” błędów stylistycznych.

Fakty: Wyrażenie “Żyd”; jest określeniem przynależności wyznaniowej i kulturowej. Ludy semickie to także m.in. cała ludność tamtych terenów nie wyłączając Palestyńczyków. Wyrażenie “antysemityzm” jest z zasady idiotyczne, bo dotyczyło by dużo większej części świata. Tak więc bycie “Żydem”; nie wyklucza bycia Polakiem. O Polaku też nie można powiedzieć; “Katolik”, bo nie jest to do końca poprawne uproszczenie.                                   Autor: radzio Dodano: wczoraj

(Zainteresowałem się tu osobą Pana Koraszewskiego, i poczytałem o Jego zaiste sporym dorobku “intelektualnym” i literackim. I jak widać “szlag mnie trafił”. Co myślę; w dosadny sposób ująłem, wyjaśniając przy okazji wcześniejszemu interlokutorowi, zaległości z wiedzy kulturowo-etnicznej)

Ziółkowski 2 na 2                                                                                                                              Nie spodziewałem się ,że pan Ryszard Wiatr zmienił profesję i z inżyniera przekwalifikował się na adwokata, doradcę pana Koraszewskiego. W sobotę będę w Tarnowie – możemy zgłębić temat przy filiżance kawy – ja stawiam.                                                                           Autor: Ziółkowski Dodano: wczoraj

(wesoła próba uzmysłowienia “trollowi”; że nie dał rady…)

majafok – wszyscy 2 na 2                                                                                                              “O Polaku też nie można powiedzieć; “Katolik”, bo nie jest to do końca poprawne uproszczenie.” Przeogromne. Moi drodzy, każdy widzi otaczający nas świat inaczej i ma do tego absolutnie prawo!

Ten portal miał te oczekiwania wielu sympatyków spełniać. I co? jaki efekt? złość, nienawiść, obelgi, złe, niemiłe emocje. A gdzie rzeczowa rozmowa, dialog? Po raz kolejny widać po Waszych wypowiedziach jak trudno ludziom spokojnie , bez obrażania, bez inwektyw , bez wytykania błędów, bez ośmieszania wymieniać odmienne poglądy i zdania. Gdzie tutaj wymiana myśli, szukanie racjonalnej porawdy? szacunek dla drugiego człowieka o odmiennych niż nasze zdanie? Nie słuchamy siebie wzajemnie, tylko atakujemy. Za wszelką cenę aby “moje zdanie było na wierzchu! Każdy człowiek ma jakieś tam poglądy, określoną wiedzę. Posłuchajcie siebie wzajemnie. O co właściwie obraził się Pan Koraszewski w tak bardzo kiepskim stylu? bo ktoś śmiał mieć inne zdanie, odmienny pogląd? Od tego właśnie się zaczyna. Co? każda Walka, każda z tych strasznych wojen. Nie licytujcie się. Śmierć każda jest straszna.

Traktowanie drugiego człowieka przedmiotowo jest potworne. Jakim prawem ktoś ma innemu człowiekowi narzucać cokolwiek ?! Ponadto nikt, absolutnie nikt nie ma prawa zabijać drugiego człowieka!                                                                                                        Autor: majafok Dodano: wczoraj

(następna wyważona opinia, znanej mi zresztą osoby- bo używamy wspólnego routera)

Koraszewski – wybaczy Pani majafok -2 na 4                                                                  Wybaczy Pani majafok, że się z nią raczej nie zgodzę. To nie jest kwestia różnicy poglądów i wypadało by to zauważyć. sasbway, radzio, Ziólkowski, Urbita, nie próbowali nawet dyskutować. Czy muszę podawać link do słowa “dyskusja”? Z Panią zapewne mogę się całkowicie zgodzić w jednym – “nikt nie ma prawa zabijać drugiego człowieka”. Czasem jednak trzeba się bronić. Nie wiem, czy powiedziała to Pani na marginesie konfliktu bliskowschodniego, czy tak w ogóle. Co do kultury i jakości dyskusji -tak, to jest nasze marzenie, żeby mieć tu rzeczowe dyskusje bez udziału trolli.                                                                                                      Autor: Koraszewski Dodano: wczoraj

(Bardzo dobrze powiedziane! Powinien Pan Redaktor, powtarzać to sobie codziennie rano; przed lustrem! A co do użytego Wrażenia “Czasem jednak trzeba się bronić”, W kontekście – jak byłem w stanie pojąć – obrony przed “terroryzmem”, wyjaśniła Pani majafok gdzieś niżej)

majafok 2 na 2                                                                                                                                 Przykro mi, ale to już tylko bicie piany! Po co ? Czemu ma to służyć? Troszkę mnie Pan rozczarował. Nie tego spodziewałam się po Panu. Nie jest tak jak Pan pisze… Panowie próbowali, próbowali dyskutować. Tylko nie znaleźli partnerów. Nie zauważył Pan tego?

I niestety to jest pańska porażka. Bo to była pańska rola poprowadzić kulturalnie tę dyskusję, spokojnie, bez złych emocji, rzeczowo, merytorycznie, bez obelg itp i nie dać się sprowokować! Powinien Pan być mistrzem konwersacji! Pańska opinia została podważona, ja to zauważyłam. A Pan nie?! Chyba jednak tak , bo skąd ten wściekły atak na tych , którzy mają zgoła inną wiedzę niż Pan? Jak przegrywamy, nie jesteśmy w centrum uwagi i uwielbienia innych gryziemy, kopiemy, ośmieszamy. To słabość wielu ludzi, nie tylko Pana.

Pan zamiast poprowadzić rzeczowy dialog “uciekł” w typową taktykę ataku, ośmieszenia itp. “tzw. przeciwnika” .

Myli się Pan. Linki podane w komentarzach są bardzo interesujące. Zdecydowanie poszerzają wiedzę. Dla każdego. Brak wiedzy to żaden wstyd, ale jak jest okazja aby ją poszerzyć i nie pochylić się nad nią wcale to brak pokory i po prostu bufonada. Czy widział Pan film “Rozstrzelać Gazę” albo “Gaza strefa śmierc” i? Szok. Potworne! Niczyja śmierć nie jest dobra!                                                                                                                              Autor: majafok Dodano: wczoraj

(Zupełnie inne słowa, ale całkowicie się zgadzam, a filmów o problemie bliskowschodnim z alternatywnej perspektywy jest znacznie więcej)

Koraszewski – linki nie pomogą -1 na 3                                                                                    Droga Pani, Bardzo trudno dyskutować o literaturze z uczniem, który w życiu nie przeczytał ani jednej książki, a swoją wiedzę czerpie z bryków przygotowanych przez ludzi, którzy też omawianych książek nie czytali. Gdyby Pani chciała poważnie dyskutować, to na początek polecałbym nie judeopolonię, a np. Robin Shepherd:”A State Beyond The Pale, Europe’s Problem with Israel”. Wśród setek książek poświęconych tej problematyce, jedna z najbardziej obiektywnych. Również Lee Smith “The Strong Horse, Power, Politics, and the Clash of Arab Civilazations”. Rozumiem, że szuka Pani linków, gdzie można zdobyć całą wiedzę w 5 minut. Tak się niestety nie da. Rozumiejąc jednak potrzeby Pani pokolenia, niech Pani spróbuje zajrzeć: o źródłach nienawiści, historia Hamasu (po polsku) :

histmag.org/?id=2509.

Inne spojrzenie na raport

Goldstone’a:

http://www.youtube.com/watch?v=EE7z5aK2C5c.

Najnowsza historia tego konfliktu zaczyna się w okolicach pierwszej wojny światowej, jego śledzenie wymaga spojrzenia na politykę międzynarodową, a współcześnie na konflikty wewnątrz muzułmańskie. W konfliktach między muzułmanami Palestyńczycy są więźniem. Jak o tym rozmawiać przy pomocy linków?                                                                                               Autor: Koraszewski Dodano: wczoraj

(Tu zauważamy, natychmiastowy powrót chamstwa i głupawych przytyków. Pani do której tyrada się odnosi, nie jest wcale, tak wiele młodsza od rozmówcy. Znajomość; perfekcyjna jak mniemam, języka angielskiego – nie jest tu odpowiedzią na nic. Bo książki piszą “historycy”. Jak wcześniej zauważyłem jest ich wielu i tyle też co ich – jest opini.         I zgodzę się z Panem Koraszewskim, że ma – potężną napewno – wiedze o historii konfliktu bliskowschodniego, ja na ten temat nie przeczytałem aż stu ksiąg. Ale jednak coś tam przeczytałem…)

majafok                                                                                                                                         JEST PAN NIESYMPATYCZNY I BARDZO NIEPRZYJEMNY . TRUDNO DYSKUTUJE SIĘ Z WYKSZTAŁCONYMI ZAROZUMIALCAMI, KTÓRZY WIDZĄ TYLKO WŁASNY CZUBEK NOSA I UWIELBIAJĄ SWÓJ TEMBR GŁOSU ORAZ SWOJE WŁASNE ODBICIE W LUSTRZE.

SZKODA CZASU I MOJEJ ENERGII. NIE ZROZUMIAŁ PAN MOJEJ INTENCJI , TYLKO NADAL PIELĘGNUJE W SOBIE ZŁOŚĆ. NIE CZEKAM NA PAŃSKĄ ODPOWIEDŹ. PROSZĘ WRESZCIE OCHŁONĄĆ Z TEGO JADU. WIĘCEJ SZACUNKU DO LUDZI.DO WSZYSTKICH LUDZI. PO TYM JAK SIE ROZMAWIA , RÓWNIEŻ Z UCZNIAMI POZNAJE SIĘ KLASĘ CZŁOWIEKA.

PS  Jest Pan w błędzie, czytałam niejedną książkę . Chciałam Pana uspokoić, to Pan nadaje ton tej dyskusji. Każdy ma prawo do swojego zdania. Pan też. Ja również. I tylko dlatego, że nie zgadzam się z pańskim nie upoważnia Pana do obrażania mnie. Więcej obiektywizmu w życiu proszę Pana.                                                                                                                        Autor: majafok Dodano: wczoraj

(…wszystko jasne)

RyszardW – @Ziółkowski -1 na 3                                                                                               Nie zmieniłem profesji i lepiej się czuję w tematach bardziej zbliżonych do nauk ścisłych. Moja wypowiedź była, zapewne, zbyt agresywna – jako odpowiedź na Pańską, pełną dziwnej złości i odwoływania się do źródeł wątpliwych. Przepraszam. Ale kawy od Pana nie przyjmę. Poza tym popełnił Pan zwykły, chamski nietakt w swojej wypowiedzi, bez upoważnienia wypowiadając moje dane osobowe. W tej sytuacji dalsza konwersacja z Panem byłaby ujmą, gdyż z podobnymi indywiduami nie rozmawia się.                                                                            Autor: RyszardW Dodano: wczoraj

(No no… a te dane osobowe to może i rzeczywiście. Ale generalnie to “przyganiał kocioł…     a “wątpliwe żródła” przypomnę; to – Wikipedia)

majafok 1 na 1                                                                                                                                    W każdej wojnie na świecie chodzi tylko o ogromną kasę, władzę i majątek. Człowiek nic nie znaczy. Dlaczego jeden człowiek chce zawsze władzy nad innym?! jakim prawem? ten kto zaczyna wojnę zawsze dla innych znajdzie swoje , dobre usprawiedliwienie. A po czasie sami już nie wiedzą o co naprawdę poszło. Świat też gubi się w tych kłamstwach, matactwach, dezinformacji , manipulacjami faktami.

Jedni się bronią , a inni broniąc się są terrorystami. W tym przypadku terrorystą jest okupant, a nie terroryzowany.

Palestyńczycy są we własnym kraju, mają prawo tam spokojnie żyć. Nie popieram żadnej , absolutnie żadnej wojny!

Wyrwał Pan z kontekstu całości w cytowanym filmie jedną, jedyną krótką wypowiedź. To nie jest poważne. I mało obiektywne. To nazywa się sztuczką socjologiczną i zwykłą manipulacją.  W tym jest Pan godnym podziwu mistrzem.                                                                                             Autor: majafok Dodano: wczoraj

(To było ładne, przyznaję)

radzio – “Koń jaki jest… 2 na 2                                                                                                     ..Każdy widzi”. Izrael; w strefie Gazy i okolicach, Morduje ludność cywilną i pod płaszczykiem względów bezpieczeństwa, cynicznie zagrabia coraz więcej ziemi. Przytoczony tu, w kontekście powyższego, RAPORT GOLDSTONE`A, jest jak najbardziej rzetelnym obrazem obecnej sytuacji. Lobby proizraelskie wszelkimi metodami, próbuje go zdyskredytować i odesłać w niebyt. Niestety nie do końca to wyszło, bo Raport został przyjęty przez ONZ.

Proponuje, aby został on opublikowany na łamach Racjonalisty, bez skrótów i w całości, wtedy wszyscy czytelnicy będą mogli porównać, czym się różni propaganda pisana na zamówienie Izraela, a czym jest rzetelny opis sytuacji. Będą sie również mogli do niego odnieść merytorycznie. Będzie to jednocześnie dowodem że Ten Portal im. de Voltaire’a jest bezstronny i racjonalistyczny, że nie jest prowadzony na zamówienie… Nie podważą go również “zabiegi” Pana Koraszewskiego, ktoś tak hamski, infantylny i zakłamany nie powinien być współredagującym tego portalu, jego wypowiedzi i hamskie przytyki do komentujących, uważam za skandal. Proszę Pana Mariusza Agnosiewicza o ustosunkowanie się do mojej wypowiedzi. Autor: radzio Dodano : Dzisiaj

(A w tymże momencie nie wyrobiłem. I cały dzień z nieukrywaną ciekawością czekałem na odzew. Co prawda wyznaję zasadę, że leżącego nie kopiemy, ale… “hamski”i “hamskie” zamierzone, czekałem aż ktoś mnie poprawi.. Chcąc wszystkim wyjaśnić, że niektóre rodzaje chamstwa piszemy li tylko i wyłącznie przez samo “h” i zawsze z małej litery; żeby nie obrazić ciężko pracujących rolników)

Hell                                                                                                                                                  Jerzego Roberta Nowaka, postkomuniści pan jest skrajnie prawicowy wręcz faszyzujący ażadna poprawność nie ma tu nic do rzeczy. Pan wymienia w blogu profesorów słusznych i nie słusznych. To jak poprawny politycznie nie poprawny politycznie. Więc pan też nie jest bezstronny panie Radzio                                                                                                           Autor: Hell Dodano: dzisiaj

(… jeden przecinek i trzy kropki…)

majafok – Do Pana Koraszewskiego 1 na 1                                                                               Złota myśl Racjonalisty:

Nie jest tak, że za pomocą rozsądnych argumentów można  przekonać tych, którzy żywią nierozsądne przekonania. Ci bowiem trzymają się  swoich przekonań kurczowo, bo niczego innego nie mają.

Stanisław Lem                                                                                                                                     Autor: majafok Dodano: dzisiaj

(O! To mi zaimponiło)

RyszardW – radzio -1 na 1                                                                                                                   jaki jest, każdy widzi. Nie ma potrzeby wysilać się na odpowiedź ignorantowi i trollowi. Podobnież Ziółkowskiemu z bagien Bugu. Niech zwierzają się ze swych złości oo. Rydz., a tutaj można najwyżej pośmiać się z prezentowanych przez nich głupstw.                                   Autor: RyszardW Dodano: dzisiaj

(Troll jak to troll, nic nie dociera. Nie wiem czemu ale mam wrażenie, że w języku hebrajskim jakoś by to bardziej – stylistycznie wyszło, złośliwe wiem)

radzio – @Hell                                                                                                                         Zapewniam, że JRNowak nie należy do moich idoli. Jak napisałem “Nazwa portalu, jak i tematyka którą się zajmuje, nie dyskredytuje informacji w nim zawartych…”, nie zrozumiał mnie Pan. A fakty nie znikną tylko dlatego, że niewygodnie nam o nich mówić.

Parlament Europejski, większością głosów 335 do 287, poparł raport Richarda Goldstone’a.                                                                                            Autor: radzio Dodano: wczoraj

(Odpowiedziałem, a co?! Zawsze staram się być uprzejmy)

Ziółkowski 1 na 1                                                                                                                       Szanowny panie Ryszardzie W. Rozmowa z panem sprowadza się do tego że zamiast rzeczowej dysputy – najpewniej z braku innych argumentów, potrafi pan co najwyżej pluć na innych. Ten “styl literacki” na pewno nie przysporzy panu czytelników a narazi na jeszcze większą śmieszność. Czy potrafi pan napisać 3 ( trzy ) zdania merytorycznie i na temat bez obrażania kogokolwiek ? Ja w pana wierzę i mam nadzieję że pan sobie poradzi.                                                                                                     Autor: Ziółkowski Dodano: wczoraj

(zbyt grzecznie; myślę w tym wypadku)

………..

I tak to się ta “uczona” dsputa jakoś toczyła. Choć myślę sobie, że sam Syzyf byłby dumny…

Jest dzień następny. Odpowiedzi od “sterników” portalu brak, nawet małego przepraszam od “drugiego po Bogu”… Nie wymagam tego, nie takie “cuda”, nie były mnie w stanie obrazić. Ale nie byłem jedyną osobą, na której skupił się wściekły atak Redaktora tego szanowanego ogólnie portalu.

Żeby być uczciwym wobec siebie i grona czytelników, muszę wspomnieć o kilku rzeczach. Przede wszystkim, to już jakiś czas temu zauważyłem, że na portalu racjonalisty sprawę tzw. bliskiego wschodu traktuje się bardzo jednostronnie. Wiadomo że sympatie ideologiczne właścicieli i tzw. moderatorów przekładają się na treść tego co jest zamieszczane. Jednostronność ta jednakże nie dyskredytuje portalu jako całości, ani wszystkich artykułów w nim zawartych. Korzystałem, korzystałem i dalej będę zaglądać na racjonalista.pl Jest tam naprawdę niesamowita ilość ciekawych tekstów, ze świetną w większości merytoryką. Polecam.

No dobrze. A teraz zajmijmy się implikacjami, o których wspomniałem na początku. Zwróćmy uwagę, że racjonalista.pl jest stroną promującą wartości tzw. humanistyczne. Szczególną wagę przywiązuje się tam do ateizmu, do którego to portal gorąco namawia. Szczególnie zwalczając hipokryzję KK.

Sam jestem ateistą i aby moja duchowość rozwijała się po linii humanizmu, żadne gusła ani obrządki potrzebne mi nie są. Jednakże zdaję sobie sprawę z tego, iż wielu ludziom wiara jako taka, choćby bez żadnego wymiaru instytucjonalnego – jednak potrzebna jest. Trzeba to uszanować i zawsze mieć respekt dla wiary jako takiej.

Można by zaryzykować w związku z całością wiedzy i faktów, tezę że portal racjonalisty powstał po to tylko, aby choć część społeczeństwa odciągnąć od wiary. Katolickiej w szczególności. A jak wiadomo Watykan z Izraelem za sobą co najmniej nie przepadają. Więc czy aby wymiar edukacyjny racjonalisty nie wpisuje się w dzieje walki tych dwóch – o dominację? Jak zostało to już wspomniane, skoro strona ta zawsze wybiela jak tylko może działania Izraela, to ja się poważnie zastanawiam; kto i po co ją założył? Ostatnio gdzieś przeczytałem jak to Żydzi założyli portal islamskich fanatyków…* Następnie ci fanatycy organizują różne “szopki”, a Izrael ma argument, że przecież musi się bronić! Wcale nie jestem pewny czy za początkami takich organizmów jak hamas, IRA, Czerwone brygady czy innymi, nie stała jakaś “piąta kolumna”, by uzyskać zupełnie inny efekt pod pozorem czegoś zupełnie innego.

Można dojść do wniosku, że społeczeństwo nie jest w stanie dostrzec takich manewrów. Bo że takie rzeczy się zdarzają jestem pewien. Nie mogę tu konkretnie wymienić jakiegoś przypadku ewidentnego, jakie są skutki tego czy owego każdy widzi… Plany w planach, a w nich następne plany… Są też takie portale jak polonica.net*. Te z kolei są jawnie wręcz fanatycznie antyżydowskie. Można tam zresztą znaleźć nazwiska wymienione w tym tekście i chociaż nie podoba mi się ten fanatzm, to sporo informacji jest faktem i daje do myślenia.*

Dlatego zawsze się zastanawiajmy, patrzymy krytycznym okiem na każde działania, czy nie ma w nich jakichś podtekstów. Tak więc dla mnie działalność portalu racjonalista.pl idealnie wprost się wpisuje w ową “piątą kolumnę”.                                                                      Uważam; że każde szanujące się medium powinno być absolutnie bezstronne. Sympatie ideologiczne czy wyznaniowe, nie mogą wpływać na jakość informacji przez nie publikowanych.

Niestety jesteśmy zarzuceni wręcz niesamowitą ilością bzdur ze wszystkich stron. Ciężko jest z tego chaosu wyciągać kawałeczki prawdy. Ale się nie zrażajmy i próbujmy, nigdy nie wiadomo – może nas w końcu oświeci.

*******************************************

http://judeopolonia.wordpress.com/2010/05/05/taktyki-dezinformacji-w-mediach-oraz-w-grupach-dyskusyjnych/

http://judeopolonia.wordpress.com/2010/04/25/anty-goizm-i-zydowski-problem-genetyczny-iwo-cyprian-pogonowski/

http://judeopolonia.wordpress.com/2010/05/03/grupa-radykalnych-muzulmanow/

http://judeopolonia.wordpress.com/2010/05/01/zakazac-krytyki-izraela-slow-kilka-o-zydowskiej-obludzie-i-hipokryzji/

http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/raport+goldstone

http://spiritolibero.blog.interia.pl/?id=1860838

http://judeopolonia.wordpress.com/2010/04/23/miliony-ludzi-ktore-mozna-bylo-ocalic/

http://palestyna.wordpress.com/2010/05/06/raport-goldstonea/

http://palestyna.wordpress.com/

http://www.polonica.net/Lista_zydow_w_zniewalanej_Polsce.htm

http://www.polonica.net/

********************************************

errata: No jednak kogoś mocno zabolało… Co prawda mogę jeszcze przeglądać portal, ale zablokowano mi możliwość komentowania. Ciekawe… Utwierdziło mnie to tylko w moich podejrzeniach. Na koncie mojej foki, to samo… naprawdę się zastanawiam ile jeszcze takich portali założli… Nie do końca jest ważne, gdzie są jakie informacje – ale to ; jakich tam nie ma.. Oj! Będę tropił, oj będę….                                                                                                                    Generalnie to aż się dziwię, że mi całkiem konta nie zlikwidowali…

Oczwiście wszelkie takie przypadki jeśli takowe będą; zmieszam z błotem jak ten powżej. Jeśli gdzieś zauważcie podobne praktyki dajcie znać.

Nie, jednak nie zablokowali! No niech ja tylko temat wyczuje….

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii polemiki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „POST SCRIPTUM DO RAPORTU GOLDSTONE’A

  1. manipulacja pisze:

    Manipulacja, socjotechnika jak widać na każdym polu
    w dzisiejszej dobie jest szalenie modna.
    Artykuł Radzia bardzo interesujący. Obiektywizm?
    Któż dzisiaj zwraca na to uwagę.
    Toż to taki sobie szczegół.
    W gąszczu kłamstw, kłamstewek, niedopowiedzeń, skrzętnie ukrywanych informacji, szumu informacyjnego, jak najbardziej pogmatwanego, sprzecznego, wzajemnie się wyklucząjacego coraz trudniej odnaleźć prawdę.
    Tę jedyną, bo jak widać w w/w artykule każdy ma tzw.”swoją prawdę widzenia rzeczywistości”.

  2. manipulacja pisze:

    Menachem Begin:
    „Nasza rasa jest Rasą Mistrzów. Jesteśmy świętymi bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras, ponieważ wywodzą się one od insektów. Faktycznie porównując je do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzęta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy są uważane jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rządzenie ponad niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone poprzez naszych liderów za pomocą rózgi żelaznej. Masy będą lizać nasze stopy i służyć nam jako nasi niewolnicy.” – premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla

    „Szukać u Żyda poczucia prawa i uczciwości znaczy to samo, co szukać dziewictwa u starej… nierządnicy”

    Talmud: Manawi al.- Maulid

  3. Abulafia pisze:

    Radzioron’s.
    Jestem pod wrażeniem…świętego (laicko) oburzenia. Pełen uznania dla wytrwałości w demaskowaniu mistyfikacji państwa Koraszewskich.
    Próbowałem zajrzeć pod maskę przebierańców, ale starczyło mi zapału na parę protest songów zahukanych bełkotem przedsiębiorców spod szyldu ,,Holocaust”, tzn. A. Koraszewskiego i akolitów. Hasbarowcy służą zawodowo-ja uprawiam amatorszczyznę, oni w kupie-ja gołodupiec…Nec Hercules contra lues.
    Przypadek skundlenia państwa Koraszewskich nie jest jakimś szczególnym objawieniem degrengolady moralnej, wobec powszechności tego zjawiska, przeto pozostawiam ocenę sayanim Koraszewskich indywidualnym odbiorcom ich agit-działalności. Co do witryny ,,Racjonalista” przeobrażanej systematycznie w semicka gadzinówkę przyłączam się do głosów protestujących przeciwko takim procederom.
    Ktokolwiek zażąda od ,,Racjonalisty” rozwodu z GIYUS, zakaże na witrynie ofiarnego całopalenia dla ,,narodu wybranego”, wyrazi oburzenie hipokryzją, manipulacją i podwójnymi standardami w ocenie problemów bliskowschodnich…użyje mózgu zamiast instynktów-ma moje poparcie.
    A swoją drogą, ciekawe, co wyniknie z mariażu państwa Koraszewskich z państwem Agnosiewicz? Są jakieś sugestie?

  4. acidek303 pisze:

    Hehe, niezła akcja Radzio ;] Dzięki i powodzenia z blogiem 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s